sobota, 19 maja 2012

Kocyk

Kocyk zrobiłam wieki temu... Małej nie było jeszcze wtedy na świecie, więc to dla mnie w poprzedniej epoce się działo ;) Na wykończenie czekał długo, bo do narodzin mojego Bąbla. Nie pamiętam z czego go robiłam, ale mimo tego, iż powyciągał się w każdą możliwą stronę, bardzo go lubimy, bo to idealny kocyk na lato... lekko śliski, przewiewny, w sam raz na drzemkę na trawie :)

Wzór pochodzi z gazetki "Dzieci i dzieciaczki" 1/2005. W oryginale miał ażurową bordiurę robioną na drutach, ale mnie nie starczyło cierpliwości i wykończyłam swoją wersję szydełkiem dorzucając kobiecy akcent w postaci kwiatuszków ;)






Kocyk ma w oryginale jakieś 100 x 110 cm.

Obecnie na drutach malusieńki czerwony sweterek, który ma być prezentem. Chciałabym do niego dorobić jakieś buciki... Szukam i szukam... i mam nadzieję, że niebawem coś znajdę :)

1 komentarz:

  1. śliczny wzór tego kocyka. Bardzo proszę (jeśli to możliwe) o przesłanie wzoru/schematu n adres: m.muszka@interia.pl . Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń