piątek, 8 czerwca 2012

Sweterek nr 3

Wymyśliłam sobie, a właściwie podpatrzyłam, że trzeci sweterek niemowlęcy będzie miał formę jak Garter Stitch Baby Kimono projektu Joji Locatelli -> KLIK

Jestem w połowie. Robię raglan od góry, rękawów nie doszyję... Formę podpatrzyłam, ale z opisu nie korzystam, tylko przeliczyłam wcześniejsze raglany na ten kształt. Czy to jest jeszcze ten sam projekt czy już inny? Czy mogę opublikować swoje przeliczenia? Mam dylemat jednym słowem... 

A tak poza tym to robi się bardzo przyjemnie. Całość przerabiam na prawo, pilnować się trzeba tylko przy dodawaniu oczek. Niby nudnawo, ale nie do końca, bo to maleństwo i znużyć całkowicie nie da rady ;) Problem mam tylko jeden - szara włóczka trochę pyli, chociaż na zdjęciach widać to bardziej niż w rzeczywistości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz