niedziela, 17 czerwca 2012

Pasiasty sweterek dla niemowlaka

Skończyłam sweterek nr 3... no prawie skończyłam, bo zabrakło mi włóczki na pliskę i wykończyłam całość szydełkiem, resztką włóczki, która mi została. Nie do końca mi się to podoba... chwilowo jednak zostaje tak jak jest.

Wzór (jak już wspominałam wcześniej) mocno inspirowany sweterkiem znalezionym tu -> KLIK, ale robiony od góry razem z rękawami. Notatki posiadam, postaram się to kiedyś tu spisać. Rozmiar na oko 56/62.

Aktualnie męczę otulacz na szyję dla siebie i coś mi chyba pisany nie jest. W chwili obecnej zaczynam go po raz czwarty. Raz wrobiłam w niego marker, dwa razy przekręciłam początkowe rzędy i zamiast otulacza robiłam wstęgę Mobiusa... Mam nadzieję, że tym razem dobrnę do końca.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz