czwartek, 21 lutego 2013

Z potrzeby chwili...

.... zgubiłam czapkę i trzeba było coś na to zaradzić. Na szybko powstała nowa.




Wzór Molly (w moim wydaniu nie krasnalka lecz tradycyjnie bardziej przylegająca do głowy)
Druty 4 mm
Włóczka: połączone nitki Śnieżynki i Galaxy

Miałam ogromną ochotę przerobić moje prezentowe cekiny na coś użytkowego, a ponieważ ja lubię wyłącznie ciepłe czapki, więc zaistniała potrzeba dodania czegoś grzejącego do akrylu z cekinami. Z połączenia jestem zadowolona, czapka swoje zadanie spełnia - w uszy grzeje i dodatkowo się błyszczy ;)
Sama nie wierzę, że mi się te cekiny podobają - no ale podobają się :)

1 komentarz:

  1. Świetna czapka :-) ja też w życiu bym nie pomyślała, że będę nosiła coś z cekinami... a noszę :-) Rewelacyjny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń