czwartek, 21 lutego 2013

Z potrzeby chwili...

.... zgubiłam czapkę i trzeba było coś na to zaradzić. Na szybko powstała nowa.




Wzór Molly (w moim wydaniu nie krasnalka lecz tradycyjnie bardziej przylegająca do głowy)
Druty 4 mm
Włóczka: połączone nitki Śnieżynki i Galaxy

Miałam ogromną ochotę przerobić moje prezentowe cekiny na coś użytkowego, a ponieważ ja lubię wyłącznie ciepłe czapki, więc zaistniała potrzeba dodania czegoś grzejącego do akrylu z cekinami. Z połączenia jestem zadowolona, czapka swoje zadanie spełnia - w uszy grzeje i dodatkowo się błyszczy ;)
Sama nie wierzę, że mi się te cekiny podobają - no ale podobają się :)

2 komentarze:

  1. Świetna czapka :-) ja też w życiu bym nie pomyślała, że będę nosiła coś z cekinami... a noszę :-) Rewelacyjny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń